fredag 30 november 2012

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hello about 9 minutes start my lesson and this Friday will be better for tonight will host the best TV shows it to be as watchful I long to get there. And 8 May 2013, I will find myself up in Stokholm because then it's One Direction concert and photo evidence will I promise to me and the other girl and the two of us crave it. Those of you who have tickets you will see the pictures that we have taken Vist is so sweet that you start to cry when you see them. And I wonder what in One Direction as you love then I will add up how many there are of each One Direction member of the band. And why I wrote in English was that I had not imagined anything for me.


Här kommer översätt på svenska, nedan för




Hej om 9 minuter börjar min lektion och denna fredagen kommer att bli bättre för ikväll kommer värdens bästa tv-program det ska bli så spanande jag längtar dit. Och den 8 maj 2013 så kommer jag att befinna mig uppe i Stokholm för då är det One Direction konsert och bild bevis kommer det lovar jag av mig och den andra tjejen och vi två längtar dit. Ni som har fått biljetter ni kommer att se det bilder som vi har tagit  Vist är det så söta att man börjar att gråta när man ser dom. Och jag undrar vilken i One Direction som ni älskar sen kommer jag att lägga upp hur många det blir på varje One Direction medlem i bandet. Och varför jag skrev på engelska var att jag inte hade något anat för mig.

// Harry 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar