tisdag 20 november 2012

1D fakta

Här kommer lite fakta om 1D.

Fakta om Harry:
Film: Love Actually, Dagboken, Titanic- det finns så många (jag brukar säga att det är Fight Club)
Mat:  Jag älskar majs
Album: 21 med Adele
Vän: Louis Tomlinson
Affär: Selfridges
Dryck: Jag har försökt att bara drick vatten, men jag älskar äpplejuice
Färg: Orange
Tv-pogram: Family Guy
Aftershave: Blue från Chanel
Parfym: Alien från Thierry Mugler
Dataspel: Fifa
Iphoneapp: Texts From Last Night, dit folk skickar knasiga sms de har fått. Min kompis Ali och jag skickar de bästa till varandra och en del är så roliga
Sysselsättning på en söndag: Sova eller slappa 
Plats att dejta på: Restaurang
Restaurang: T.G.I. Friday's
Sätt att koppla av: Jag älskar att få massage eftersom jag brukar få ont i ryggen
Band: Beatles, Queen
Första husdjur: En hund som hette Max 

Fakta om Liam:
Film: Click, och jag älskar Toy Story-filmerna
Mat: Choklad
Album: Echo med Leona Lewis
Vän: Martin, Andy och Ronnie
Affär: Allsaints
Dryck: Coca-cola
Färg: Mörklila
Tv-pogram: Vänner och Alla älskar Raymond
Aftershave: One Million från Paco Rabanne
Parfym: XXX
Dataspel: Pokemon 
Iphoneapp: Flick Klik Football  
Sysselsättning på en söndag: Ligga kvar i sängen och kolla på film
Plats att dejta på: Bio
Restaurang: Cosmo. Det är en jättebra kinarestuang nära där jag bor där man får äta så mycket man vill
Sätt att koppla av: Massage, särskilt när jag har ont i ryggen
Band: One Republic
Första husdjur: En sumpsköldpadda som hette Fredrick

Fakta om Louis:

Film: Grease
Mat: Pasta och pizza 
Album: 21 med Adele och How to Save a life med Fray
Vän: Stan
Affär: Topman
Dryck: Milkshake
Färg: Röd
Tv-pogram: One Tree Hill och Skins
Aftershave: Jag använder inte det. Killar som luktar för mycket aftershave kan verka som om de försöker lite för mycket, tycker jag
Parfym: Ingen särskild. Tjejer ska lukta gott bara, tycker jag
Dataspel: Fifa
Iphoneapp: Twitter
Sysselsättning på en söndag: Frukost i sängen
Plats att dejta på: Bio
Restaurang: Pizza Hut
Sätt att koppla av: Vara med kompisar
Band: Fray
Första husdjur: En hund som hette Ted


Fakta om Niall:

Film: Grease, Gudfadern och Maffiabröder
Mat: Pizza och kyckling
Album: Crazy Love med Michael Buble
Vän: Sean, Scott, Dillan och Brad
Affär: Topman
Dryck: Vatten eller coca-cola
Färg: Blå
Tv-pogram: Two and a Half men
Aftershave: Armani
Parfym: Chanel Blue, Victoria's Secret
Dataspel: Fifa
Iphoneapp: Flik Kick Football, Sky Mobile 
Sysselsättning på en söndag: Sova så länge som möjligt
Plats att dejta på: Nandosrestuang
Restaurang: Nandos
Sätt att koppla av:  Sitta och spela gitarr
Band: Script, Coronas, Eagles, Kooks, Doors, Thin Lizzy, Take That och Westlife
Första husdjur: Två guldfiskar som hette Tom och Jerry som min bror dödade 

Fakta om Zayn:

Film: Freedom Weiters
Mat: Kyckling
Album: Donell Jones 
Vän: Liam Pyne
Affär: Topman 
Dryck: Red Bull
Färg: Röd
Tv-pogram: Family Gay
Aftershave: Uforgivablr från Sean John
Parfym:Jag kan inga namn, tycker om söta dofter
Dataspel: Halo
Iphoneapp: Fat Face
Sysselsättning på en söndag: Stanna i sängen
Plats att dejta på: Restuang
Restaurang: Nandos
Sätt att koppla av: Chilla i sängen
Band: *NSYNC
Första husdjur: En staffordshire bullterrier som hette Tyson

// Harry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar