torsdag 30 maj 2013

Hej igen!

Hej, nu var det ett tag sedan senaste inlägget av mig och därför tänkte jag göra det här inlägget lite längre och mer speciellt. Jag ja vet inte riktigt hur och vad ja ska börja med. Jafg börjar med att berätta att jag fått en liten sköthäst (världens finaste!). I helgen had vi fotbollscup med mitt lag det gick inte speciellt bra. Vi förlorade alla matcher förutom den sista, den spelade vi lika. Jag har märkt att vi är mycket bättre når vi spelar på eftermiddag/kvällen. Det är ju synd men man orkar ju inte ligga på topp hela tiden tyvärr. När jag lyssnar på Little Thing så är det bara två saker jag tänker på och det är "Ta vara på tiden den försviner fort." och den andra saken är att jag har svårt att smälta att jag har varit så nära mina största idoler! Kan ni gissa vilka? Jo Niall och Louis! Men nu går jag vidare. Just nu är jag på fotbollsturnering med min skola och mit lag är Barcelona, det går ganska bra för oss vi är i semifinal nu! När vi är klara här så ska jag och några kompisar gå och bada och ikväll ska jag rida. Imorgon ska jag till min sköthäst och på lördag ska jag ut och rida i skogen någon timme.
Puss & kram från mig nu ska vi spela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar